Bad och städning

Ska snart åka iväg och bada i Skiren, var där igår och det måste ha vart minst 25grader i vattnet helt otroligt varmt. Sitter å väntar på att D ska komma hem bara, han skulle upp till jobbet å fixa ngt i ngn timme.

Måste fortsätta städa gamla lgh i eftermiddag, var där en sväng igår och gjorde klart badrummet så jag funderar på att ta köket idag. Vi har bara en massa skit kvar som ska slängas så jag vill att David ska åka dit å tömma lgh helt nu, det e mycket enklare å städa då :)

Vi e så sega och allt tar sån tid när man ska fara å flänga överallt bara, med det menar jag att han oftast måste iväg till jobbet el ngt så vi får lämna det vi inte hunnit  tills nästa dag och aldrig blir klara helt. Det är ju så lite nu när han börjar nya jobbet att det är mycket som ska fixas där med inför öppning och jag vet ju hur kul han tycker det är :)

Helst skulle jag vilja ta en dag å städa allt i gamla lgh så man slipper tänka på det mer, men men vi får se hur det går idag..

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Asså det sista är alltid jobbigast att städa/flytta!

När det ligger en massa smågrejjer överallt & man tycker att man är klar i stortsett..men grejjerna tar Aldrig slut!! Aaaaaa!!

Förstår absolut din känsla...

Kramelikram



Ps. Men nu är det inte mkt kvar!!

Tycker du varit så duktig som slitit på mkt själv i den där lgh

2008-08-01 @ 16:50:54
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0