Bitterfittor

Gaahhh jag blir så jävla irriterad på alla surkärringar som man alltid ska lyckas få som grannar!!
Idag när jag kom så orkade jag inte kliva ur bilen och öppna bommen så jag körde mellan bommen och en bänk som står vid infarten, självklart står två surkärringar och snackar skit på gården som vanligt å blänger alt vad de kan på mig. Jag sket fullständigt i dem packade ur bilen, hade vart inne i stan och handlat födelsedagspresenter till Tuwa så bilen va proppad.
Sen kommer ytterliggare en kärring de värsta av dem alla förstås som bor högst upp i huset och är med i hyresgästföreningens styrelse el ngt så hon tror hon äger hela jävla gården. De andra berättar just vad de bevittnat och nu ser man hur alla tre står å glor som de inte gjort annat. Gaahh jag blir så jävla trött på dem och jag vägrar å hälsa när jag möter dem.

Som härom veckan när jag stor städade och hade satt ut soppåsen utanför dörren för jag skulle gå iväg med den sen, men jag glömde självklart det och 2h senare ringer det på dörren och det är bitter fittan högst upp som står utanför. Hon berättade med bestämd röst att så fick vi inte göra å att det nu STANK i huset pga av det. För det första sååå länge hade den inte stått där oki om det hade gått en dag el så men va fan kom igen, sen luktade det inget alls och hon som bor 3vån upp borde absolut inte störas av det. Hur som helst vi gick med den på en gång och när David kommer tbx från sopprummet då har kärring jäveln vart ute i trapphuset och sprayat med en jäkla doftspray så det knappt gick å andas istället. Funderade då på att gå upp å skälla ut henne för att spruta med sånt och säga att jag är allergisk och tack för du nästan tog livet av mig din IDIOT!!!!

OBS! Jag är inte allergisk men jag KUNDE ju ha vart det haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

att det alltid ska finnas nån sån kärring i alla hus!!!

Jag har också haft med dom att görasuck

I tvättstugan är de inte nådiga, så hoppas du har tvättmaskin=)

Kram

2008-08-20 @ 07:15:53
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0