Bloggar el inte

Nej...det är inget roligt att blogga längre, har tappat alla lust för tillfället att sitta å skriva om vad jag gjort å inte gjort om dagarna. Är det verkligen ngn som är intresserad?!! Ja menar de flesta skiter väl i om jag har shoppat ngt nytt el om mina fötter värker, jag skulle göra det, men som de flesta andra sitter även jag å läser folks för det mesta ganska ointressanta bloggar.

Konstigt faktiskt varför man gör ngt som är så totalt ointressant men ändå på ngt sätt blir som en drog som man bara måste ha varje dag. Funderar på att bli drogfri då ;)

Vissa bloggar läser jag för jag känner människorna privat oc de är alltid intressanta men så är det väl en el två som jag absolut inte har en aning om vem de är så varför är dessa människors bloggar så intressanta??!

Konstigt inlägg jag vet...yrar på ganska friskt haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Som sagt, jag är iaf. en av dem som läser din blogg och är intresserad av vad du gör och inte gör. =D -Haha. Fortsätt blogga för fan! ;)Puss

2008-08-13 @ 00:11:41
Postat av: Linda

Samma här!!

Är oerhört intresserad av om du har ömma fötter eller inte;)

Jag skulle sakna "dej" om du försvann!!

Stay here!!!

Kram

2008-08-13 @ 07:17:27
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad är det jag läser??? Jobb... GRATTIS!!!!

Här är man borta en tid o då händer det grejer ;)

Isac hälsar att smartheten kommer nog inte från mamma ;) men temperamentet :)

Kram

2008-08-13 @ 11:23:41
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Linda M

Känner precis som du gumman...har tappat lusten jag med. Har väl kanske märkts på mitt glesa bloggande..



Tycker inte du ska sluta...det är roligt!

Ska vi ses nästa vecka? Jag har semester då...! :-)

Kramis

2008-08-13 @ 13:38:52
Postat av: Hanna

Men det är en ganska skön drog eller hur? Inte ska du sluta, men jag är i lite samma svacka som dej nu....Kram!

2008-08-13 @ 20:41:54
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0