Dire straits

Så seg idag, vaknade vid 11.00 av att mamma ringde och va utanför på gården och lekte i sandlådan med Tuwa. Jag släpade mig upp och gick ut till dem så busade vi ytterliggare en halvtimme innan T vart trött å gnällig. Gick in och fick duscha av henne för hon hade som vanligt sand lite var stans, sen fick hon lite mat men hon var så trött att hon knappt orkade äta så det blev nästan bums i säng.
Jag som va lagom pigg gick och läste och go som hon är så sov hon från 12.30-15.40 vilket gav mig en bra vilo stund för mig med. Vaknade med världens huvudvärk dock så nu har jag ätit och tagit en tablett och det börjar avta lite, skönt.

Igår åkte jag in till Emma och vi spenderade tiden med att snacka skit och dricka lite vin, just det vi satt nästan i totalt mörker på en madrass det enda som lyste va en gammal tv haha... Emma bor nämligen hos en kompis nu de två sista veckorna innan hon flyttar till Östersund (bläää), och den här kompisen har just köpt ny lgh och håller nu på å renoverar den så den är inte klar överhuvudtaget men gulligt att Emma får bo där så länge och allt man behöver är ju en säng typ. Ja å toa papper som jag fick handla inför mitt besök haha :) Halva kvällen satt vi å luskade i vad det var för Dire Straits låt som jag bara va tvungen att spela för Emma men självklart inte visste namnet på, tog bara sisodär 2h innan vi hittade rätt på Youtube ;)

Nu sitter vi här framför tv´n å kollar på en av Tuwas nya filmer, ska bara slappa heeela kvällen fy bubblan vad jag är trött idag..

Puss

   

Kommentarer
Postat av: Linda

Superb låt!!

Underbar röst har han också.

Kram

2008-08-23 @ 22:18:01
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag bara älskar dem! Nu får man ju mest glädjas åt Mark Knopfler-konserter... Kram!

2008-09-02 @ 19:47:10
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0