Häck å göra

Min jäkla boxer funkar inte el jo ettan å tvåan men vem fanken kollar på dem?? Nu har jag ringt till Tele 2 och klagat så vi får se om de löser det.
Problemet är ju att jag va tvungen att uppge min adress å vi har ju nu flyttat å då tog jag med mig vår boxer som igentligen skulle skickas tbx så nu kommer de säker på mig och jag måste lämna tbx den grrr....
Vi får iofs en ny från Vallonbygden som jag undrar vart den tagit vägen den skulle va här för flera veckor sen men jag har glömt bort det eftersom vi har vår gamla, och jag ville ha två så vi kunde ha en i vardagsrummet å en i Tuwas rum men vi får se som sagt...

Annars har jag jobbat både fredag och lördag, fredagen skulle jag ha jobbat 9.30-17.00 men de hade inget folk till kvällen så jag fick ta å jobba dubbelt alltså 9.30-03.30, anledningen till att vi vart kvar så sent var för att vi hade haft häck å göra hela kvällen så det va mycket som skulle fixas vid stängning.
Väl hemma kunde jag inte somna utan somnade strax efter 05.00 och fick sova ca. 2-2,5h innan jag skulle börja jobba igen, det va jag som öppnade och jag va helt slut såg helt drogad ut hela dagen så jag smet hem strax innan 14.00.

På lördags kvällen var jag och Tuwa uppe och åt med mamma och Rune, Tuwa va såå cool i sin nya skjorta och svarta tights, folk trodde först hon va en pojke men det ser man ju att hon är en tjej med de ögonen och smilet ;) Tyvärr ser man inte hennes lock som hon har rakt på huvudet som en tuppkam så bra på bilden men det var verkligen pricket över i´t :)

Nu ska jag bara ta det lugnt, ner i tvättstugan en gång till och försöka få rent Davids skjorta som han spillt ngn svår borttaget på, karlar.......

Bilderna är ganska dålig kvalitet på för jag hade självklart glömt kameran hemma och tog bilderna med min mobil...men hon är ju såååå cool som sagt mitt hjärtas gull ♥



Puss på er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snacka om cool! Det är som alltid hemma hos mej, 1:an, 2:an och 4:an... Man vänjer sej, haha!



Vill du göra mej en tjänst! Att länka till mitt senaste inlägg, jag gör reklam för ett toppenband och vill att så många som möjligt ska se det! Kram kram!



Du måste givetvis gå själv! De är grymma!!!

2008-08-17 @ 20:56:07
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Linda M

Gud va cool Tuwa är...så jäkla snygg skjorta!!!!!

:-)

Puss på er!

2008-08-19 @ 14:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0