Helgen.

Så var äntligen helgen över, inte många som säger så men vi har verkligen haft häck å göra på jobbet så jag ser fram emot en lugn vecka då jag bara jobbar luncher. Känns super kul och börjat jobba så smått igen, sen är det ju inget tråkigt kontorsjobb där man sitter och räknar timmarna utan dagarna har hittills flugit förbi :)

Den här veckan jobbar jag mån, ons,fre,lör och sen har vi bar utbildning på tisdag så det blir bara två lediga dagar den här veckan men det är bara kul.

Men det är inte bara guld och gröna skogar det finns en nackdel och det kallas ben och fötter. Jag har fått vatten blåsor på HELA lilltårna alltså hela vägen och även ovanpå föttern så det är mindre kul. Men fötterna och benen vänjer sig väl och då kommer jag kanske inte va lika trötter heller :)

Igår gick jag omkring som en pensionär som blivit rövknullad de två sista timmarna för mina fötter och ben skrek mer el mindre av smärta haha

Trodde ju jag skulle va ledig idag men jag fick hoppa in lite extra så jag har inte fått gjort ett dugg här hemma.
Men imorgon jobbar jag ju lunch alltså 10.00-17.00 och David är hemma på dagen så jag ska få honom till att dammsuga tills jag kommer hem :) Lite tråkigt är att när jag slutar så går han på, men det blir bättre när Tuwa kommer in på dagis och vi även kan jobba samma pass då å då :)

Nu- bara slappa och ta tag i att ringa alla som ringde när jag jobbade, sisodär 5-6st, konstigt när man e hemma och har tråkigt då är det banne mig ingen som ringer hmpf..

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hejsan, haar helgen varit bra? :-) Babyfeber handlar om 3 olika kvinnor. En som drömmer om barn mer än allt annat, men hennes förhållande är inte bra. En annan kvinna som bara gillar karriär och uteliv, men blir med barn efter ett One night stand, och den tredja kvinnan går helt upp i mamma rollen och glömmer allt runt omkring, t.ex sin man.

Den andra kvinnan handlar om en tjej och kille. Dom blir tillsammans, lever lyckliga och ska gifta sig m.m. Men killen mamma vill bestämma allting och styr o ställer med deras liv.

Trollbunden handlar om ett par, där karln är ett riktigt svin m.m. Dom är himla bra. Än så länge har jag älskat alla bäckerna. Själv har jag inte läst någon Läckberg, men dom verkar jätte bra.

Kram

2008-08-11 @ 09:55:40
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Föresten... det är nog bara på din dator bloggen är latjo. Här ser allting finnemang ut :-D

2008-08-11 @ 09:56:11
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Puss puss puss,aj lööööv ju! Längtar att få prata med dig i telefon. Jobbar du, eller kan jag ringa när jag slutar typ kvart i tre? Puss.

2008-08-11 @ 13:59:41
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Emma

Puss puss puss,aj lööööv ju! Längtar att få prata med dig i telefon. Jobbar du, eller kan jag ringa när jag slutar typ kvart i tre? Puss.

2008-08-11 @ 14:00:09
Postat av: Linda

Hihi, man har inte ork eller tid med så mkt annat när man börjar jobba igen=)

Men kul att du gillar det=)

Kram

2008-08-11 @ 18:14:02
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha, vad bra att det var en pensionär som blivit rövknullad, för om det vore du själv hade du säkert gått jättebra...=)

2008-08-11 @ 22:52:22
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0