Inge vidare. (Inget för de känsliga!!)

Vaknade halv tio och mådde inge vidare, gick upp gav Tuwa frulle och satte på Råttatouille (Tuwas favvo film), skulle som vanligt gå ut på ballen och ta min morgon dos. Ett bloss och jag kände hur det va på väg, skulle fimpa fort som faan välte ut askkoppen och sprang till toan med ni vet vad halvt i händerna. Spydde som en gris och sen mådde jag perfa, så nu är det slut på vin (vare sig ett el flera glas)´och cigg för min del. Har velat sluta länge men min ursäkt har alltid varit att jag ska sluta när jag blir gravid, ngt jag även sa innan jag fick Tuwa, men sen e man ju så korkad att man börjar igen. Men NU är det slut som sagt, ska bara röka upp de få jag har kvar först ;)

Just det har städat på ballen oxå efter kaoset jag lämnade efter mig..

Jag SKA ta bilder på mitt hår måste bara ta en dusch å göra mig iordning innan, jag vill dock inte, hur jäkla dum får man va å lova före å efter bilder när man hatar att va med på kort???!

Nu- slappa ett tag

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det en ny liten bulle i ugnen eller?! Eller också var de som sagt bara ett tecken på att du ska sluta...=) Kram!

2008-08-07 @ 14:07:58
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Carolina

Har du också en liten bulle i ugnen?? Snälla säg att du har det, då blir det ju inte såååå långt efter mig :-) Kram

2008-08-07 @ 18:23:45
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Pregnant??!

Är du det??! Då hann du före migbuhuuu;)

2008-08-07 @ 19:46:33
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0