Jag blir sååå trött på systemet

Jag har tråkigt såå tråkigt, saknar min man gör jag oxå. Sen fick jag en otrevlig överraskning idag oxå blää inge kul men men nu kan jag ju parta på fredag åtminstone ;)

Det känns att hösten är på väg, det är kallare inne nu på kvällarna och jag ska ringa imorgon å fråga när i helvete de tänker sätta på värmen igen jag är ju sååå frusen av mig. På vintern måste jag bada varje kväll innan jag lägger mig för att kunna sova och tina upp lite.

Haha den som sa att fett värmer LJÖG!!!

Just det höll på å glömma, barnavårdsplaneraren ringde mig idag ang dagisplats åt Tuwa. Jag pratade med henne förra veckan och hon sa att Tuwa skulle få en plats här på Tegelbruket som ligger ca 200m från vår lgh vilket var vårt andra val, första var grynet som ligger i huset mittemot vårt men där visste jag att det va fullt. Hur som helst var jag väl ändå nöjd med tegelbruket då det är nära och att hon åtminstonde får gå på dagis. Men nu ringer hon idag och säger att det är fullt överallt och jag kommer bli erbjuden en plats hos en dag mamma istället. Jag blev super besviken och lite ledsen jag hade ju ställt in mig på att T skulle få börja dagis och allt skulle bli så bra, hon äälskar ju barn så jag är nästan hundra på att hon skulle älska och va på dagis när vi jobbar. Det känns som man inte har lika stor koll på dagmammor de är ju ensamma med barnen hela dagen och har inte samma förutsättningar för att "underhålla" dem. Sen hr jag själv inga bra erfarenheter av dagmammor därför e jag lite skeptiskt.

Dessutom är det ju inge kul för Tuwa att va själv hos en DM om det nu skulle bli så, de har ju max 5barn å då kanske det inte är ngn i hennes ålder, jämför med dagis då det är flera barn i samma ålder hon kan busa med...

Fanfanfanfanfan jävla skit helt enkelt!!!!

Jaja ska väl inte måla Faan på väggen än men jag säger då det att jag ska ha en plats på dagis snart och tänker inte ta ett nej, det e konstigt att folk som gnäller och skäller oftast får sin vilja igenom än de som bara tackar å tar emot...borde det inte va tvärtom??!

Nu - SATC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0