Ledig

Jaha vad ska man hitta på idag då?! Skulle igentligen jobbat idag men eftersom vi har barutbildning idag som David är med på och vi har ingen barnvakt så vart det ledigt för min del.
Funderar på att ta en sväng in till stan och fördriva lite tid, måste köpa en hallmatta till Tuwas ingång då vi kör in hennes vagn där och det blir så lätt smutsigt. En skit matta blir det med andra ord ;)

Nej ska ta å messa Emma och se vad hon ska göra idag, måste ju få min Emma dos innan hon flyttar haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad skönt med lite ledigt! =)

Ha en bra dag! Kram kram

2008-08-18 @ 13:56:16
Postat av: Emma Andersson

Och jag måste få min Sanna-dos! :) FLyttlasset med alla grejer går på onsdag förmiddag, sen ska jag bara städa ut hela lägenheten, så då blir det lite mer tid över till dig min vän. Lavv jo!

2008-08-18 @ 20:58:30
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0