Let´s go screw our brains out

Ja alla älskar vi ju mommy´s coming, mommys coming...tack å lov för att jag aldrig pratar engelska i sängen, varför gör folk det igentligen, det är många killar som tror att de är med i en porrfilm el ngt  å kläcker ngt korkat som: fuck me, fuck me under sexakten ngn som känner igen sig??! Jag är av den typen där jag tycker att i sovrummet behöver man faktiskt inte prata alls, det stör mer! Lite privat info där men men den bjuder jag på *asg*

Men Miranda hon är sjukt rolig den tjejen haha...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jipp

Jaa, fast jag har ju inga kanaler i lägenheten. Verkligen inga alls! :( Ska ju flytta snart så inte lönt att skaffa. Men får se till att få hem avsnitten på datorn. :)

2008-08-21 @ 23:45:11
URL: http://jippan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej gumman! Tusen tack för dina ord. Dom värmer ska du veta!!

jag satt med telefonen i handen o skulle ringa men kan inte. Hör av mig när jag kan prata utan att bryta ihop.

Mår så sjukt dåligt just nu o vet faktiskt inte riktigt hur jag ska hitta kraft att gå vidare. jag måste det vet jag.

tack för att du finns!

kramis

2008-08-22 @ 10:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0