Martina back in town

Var på stan idag och träffade Martina som nu är hemma i Sverige för ett bra tag framöver hoppas jag. Martina har bott i London de senste 2åren med en av mina äldsta vänner Sophia, Fisan bor fortfarande kvar och jobbar och har till och med skaffat sig stadigt sällskap. Annat är det med Martina den strul pellan, ingen är god nog och de hon väl faller för tycker ingen av oss vänner är god nog åt henne, de brukar va totala botten napp, visst snygga men inte sååå brighta ;)

Hur som helst vart det en lyckad dag, jag var där för att kolla ut födelsedags presenter till Tuwa och visst hittade jag ngr men mest vart det shopping till min älskade man. Två super snygga tröjor, en underbar scarf/halsduk och en super fin t-shirt, skulle igentligen hitta ngn myströja till mig själv men jag hittade bara en vanlig svart tröja med djuuup urringning och ingen mysis så jag passade på att skämma bort min karl istället :)

Försökte ta en bild på honom förut idag innan han gick iväg för att stänga O´Learys men han vägrar va med på bild och gjorde bara fula miner dummern, han som va sååå snygg i det nya :(

På kvällen har det mest blivit slappa av; Tuwa somnade tidigt och jag är helt slut efter en jäktig dag med shoppande ;)

Nu - SATC som gäller!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Varför kan karlar aldrig titta rakt in i kameran & LE??!

Hihi..

Kram

2008-08-20 @ 07:19:31
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0