Sjuklingen

Jag är sjuuuk, ont i halsen och hostig wiiee stackars mig. Är nu på jobbet och det är super lugnt, bara ngr ungdommar som bowlar. Jag jobbar själv idag å så kommer David upp och byter av mig vid 17.00, börjar bli rätt segt att vi hela tiden jobbar om varann och aldrig är hemma samtidigt om dagarna.

Som igår var jag ledig men d jobbade till 17.00 och när han kom hem så hade vi jätte mysigt och åkte å hyrde film och en massa gottit. På kvällen vill man ju efter en sån dag gå å lägga sig samtidigt och bara mysa men i vårt fall är det då D åker tbx till jobbet för att komma hem 2h senare då jag redan sover. Ngn mer måste lära sig stänga stället snart annars blir jag galen!!!!

David har ju inte haft en enda dag ledigt på snart en månad å nu i veckan är jag ledig mån-tis och det skulle va jätte skönt om han oxå kunde va det, han har ju redan jobbat snart 100 övertimmar den här månaden så det är han väl värd.
Problemet är att han nästan trivs för bra på jobbet och det känns som han hellre är här än hemma vissa ggr :(

Nej ska väl ta å jobba vidare nu, ser ju inge bra ut om jag står här å bloggar hela dagen ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0