Städtanten

Dagen spenderades med familjen, först åkte vi ut till Lotorp på marknad snacka om besvikelse, fanns knappt ngr stånd och bara skit, det va som å va på loppis typ fast där finns det säkert mer användbara saker :)

Hur som helst två saker hittade vi, en plånbok till David i äkta kalvskinn (stackars kalv ja vet buhu), sen en välkommen skylt som är rosa och formad som ett hjärta med en katt på och texten varning för katten. Helst skulle jag vilja ha en där det står varningen för kärringen för det skulle va mer passande haha
Min svärmor har en sån dörrmatta hemma...no comment

Sen var det bara å bita i det sura....och bege sig till gamla lgh och fortsätta flyttstädningen så nu är vi nästan helt klara bara golven i kök och hall kvar, tyvärr måste jag stå på alla fyra å skura för att det ska bli rent men det fixar vi då....
Fattar inte hur lång tid det tar jämt, man är en sån tidsoptimist som tror att det ska gå såå fort för så stort e det ju inte men fan det tar bra mycket längre tid än vad ,man tror.

Detta är beviset för att städbolag inte städar ordentligt när de är två personer och städar en hel lgh på 3h och en annan på 2pers på två dagar och såå mycket bättre å snabbare är de inte utan bara slarvigare...

Nu ska jag dricka mitt röda å ringa Emma :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag får ångest bara på tanken av flyttstädning, de är ju sååå tråkigt! Och ni som nu kommit iordning i nya lyan då vill man ju typ bara lägga all sin kraft på den och fixa och dona... Skönt att ni inte har så mycket kvar nu! Kram!

2008-08-02 @ 23:50:33
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0