O´Learys

Började jobba på O´Learys idag som har sin grand opening imorgon, idag hade vi dock smygpremiär för en massa kommun folk så jag jobbade från 9.00 imorse till 22.00 ikväll å jag kan säga att jag va totalt slut.
Jag har ju inte jobbat på över ett år å jobbet jag hade tidigare var ett stillasittande så jag är helt ovan med att stå och gå så mycket. Hur som helst fötterna värker och benen skriker av vila så nu ska jag ta ett bad ch sen väntar sängen.

Kommer nog inte blogga så mycket den här helgen eftersom jag kommer jobba sent, men på söndag ska jag försöka få till ngt inlägg :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var ingen slapparbörjan direkt! Fan, vilket pass! Nu är du värd ett års vila till...Kram!

2008-08-09 @ 08:27:27
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj Oj vilket långt pass!

Vad jobbade du med innan, när du hade stilla sittande jobb?

Ser fram emot att läsa på söndag om hur din helg varit, kan förstå att det är kul att jobba lite nu när du varit hemma med dottern så länge..men förstår även att du blir trötter!!!

Kram

2008-08-09 @ 19:27:40
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0