Barn ska få "smutsa" ner sig.

Sitter äntligen ner efter en helt otroligt flitig dag för min del, började dagen med att lämna Tuwa hos mamma och sen gå vidare till gamla lgh. Där städade jag det sista i dryga 2h, som sagt helt sjukt vilken tid det tar, men nu är allt klart så jag hoppas ni ska slippa behöva läsa mer om den.

Väl klar gick jag hem och började städa här oxå, damma, dammsuga och tvätta golv. jag hade ju bjudit hit mamma och Rune på middag som tack för att de har ställt upp så mycket nu med Tuwa medans vi styrt med flytt och städ.
Jag tycker inte om att ha gäster när det är stökigt utan jag är en liten perfektionist som ska ha ordning och reda helst överallt och nu börjar det bli bra här hemma. har en del vi ska rensa och så men det mesta är på sin plats.

Jag bjöd på bandpasta med baconsås (asgott), till det sallad och dricka antingen vin, öl el coca cola såklart. Efterätten blev smulpaj på äpplen och kanel med vaniljvips och till det kaffe, för min del återigen cola :)

Efter maten vart Tuwa trött så jag badade henne, hon hade mumsat vaniljvisp så det hade hon överallt och då menar jag överallt hon fick nämligen äta själv  :)
Sen var det bara att lägga henne i sängen för lite skönhetssömn så hon vaknar väl igen vid 20.00.

Nu ska jag se filmen Juno är helt slut efter allt städande och borde oxå ta ett bad men det får bli senare ikväll..

Bilder på Tuwa med vaniljvisp i hela nyllet hihi





Kommentarer
Postat av: Amanda

Naw, gullunge!! =D

2008-08-03 @ 21:44:19
Postat av: cilla

Tack vad gulligt skrivet! Hunden vi har är en blandning av både det ena och det andra. Raserna är chihuahua, borderterrier och Lhasa Apso. Ha en trevlig kväll =)

2008-08-03 @ 22:17:18
URL: http://cilla2007.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi..som sagt barn ska få kladda & smutsa ner sig.

Skönt för dig att lgh är färdigstädad nu!

Kram

2008-08-04 @ 06:50:56
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Tack så mycket =)

Gu va söt hon är. Vilka klarbå ögon.

2008-08-04 @ 16:35:23
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha! Visst är det roligt när dem börjar äta!

2008-08-05 @ 09:35:33
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0