Allsång på skansen..

Ja här e det allsång på skansen för fulla muggar, tv´n på högsta volym el ja tills jag nyss la Tuwa förstås :)
Hon är så söt, har vart jätte trött de senste 2h så nu satt vi i soffan och jag "kliande/smekte" hennes händer å hon vart som förlamad, satt blickstilla å tyckte det va såååå skönt/mysigt....Efter hon svept en flaska lelle så tyckte jag det va dags för henne och nanna kudden och hon somnade på typ två sek :)

Nu ska jag snart ringa Emma å se vad hon har för sig :)
Ngt annat bra på tv en tisdag som denna?!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ju så jääävla duktig som tapetserar och har dig. Jag kan knappt byta batterier i fjärren uutan hjälp ju, haha.. Ska bada nu (cirka två timmar senare än vad jag sagt). Kan vi höras lite senare på telefon? Pussss.

2008-07-08 @ 21:29:52
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Beauty By Beata

Håller med man blir ofta besviken. Men denna verkar funka ändå!

2008-07-09 @ 14:14:50
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Linda M

Hur går det för dig gumman?? Ringer dig när jag ska tapetsera i min nya lya..hehe! Du är så duktig som håller på...att du har tålamod och ork!!

Vet inte hur jag ska göra med bil...borde köpa en billigare liten skrutt och byta när skolan är klar. Syrrans bil va ju skön och köra, men om det blir knepigt med reservdelar så vet jag inte...hatar när saker strular nämligen!!

Snart kommer Marre!!!! Måste vi ses. Jag och Marre ska nog ses på Måndag...kom in då du och Tuwis..!!! :-)

Kramis

2008-07-09 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0