Äntligen klar.

Vart klar med städningen av vår nya lgh idag känns super skönt, nu ska vi bara flytta in alla saker oxå inte lika nice haha
Jag tänkte packa lite nu när jag kom hem på kvällen men fick ingen större lust när min sambo, som bara e ledig imorgon sen jobbar helgen, la sig i sängen å nu spelar X-Box. Jag hatar alla de där jäkla spelen som alla karlar sitter klistrade vid, fan det e väl viktigare att börja packa om vi ska hinna allt?? Känns som det alltid bara är jag som ska fixa med allt och få iordning på saker å ting grrr...

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

HATAR också alla j..a data spel o sånt!!!!

Du hur stor är den där namnbrickan du beställde? Är sugen på en sån i ett armband.

kramis

2008-07-16 @ 22:42:07
Postat av: Hanna

Då min man är född med tummen mitt i handen och i en helt annan tidsepok än tekniken värld är jag få förunnat att inte ha detta problem...=) Nån gång ska man väl ha fångat rätt fisk i nätet...

Jag kan glädja dej med att dekorationen på vår tapet är från IKEA och kostar 149:-, vi har tre paket, finns i massor med mönster! Skönt att höra att det inte bara är jag som fiser hur som helst på offentliga platser, hihi=) KRAM!

2008-07-17 @ 01:22:08
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0