Baddarn..

Min dotter det, hon älskar verkligen att bada så igår fick hon bada i en liten tvättbalja mamma hade hemma. Hon plaskade för fullt å sparkade omkring med benen, helst skulle hon ju stå upp och typ sparka omkring vilket ledde till att hon ramlade överkanten tillslut haha det såg så sjukt kul ut och mamma fångade upp henne så hon slog sig inte om ni nu trodde det... det roligaste va att jag videofilmade det hela....

Idag så tog vi med oss vår lilla pool, som hon normalt har som bollhav, till mamma å guud va kulhon hade å nu så fanns det ingen risk för att hon skulle ramla över kanten heller. Då den va lite större nöjde hon sig med att sitta mesta tiden och plaska omkring...

Inte världens bästa bild jag la upp nu för den e tagen med min mobil å den e inge vidare när man förstorar upp bilder!

Länkar till henne så kan ni kolla in bilderna från igår på Tuwa :)

Puss min älskling mamma kommer sakna dig sååå i helgen :(


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig din dotter är på att blogga då;)

Fina bilder där på hennes blogg!

2008-07-11 @ 09:57:22
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0