Blaha dag

Inget speciellt har vi gjort idag, varmt är det ute men jag har ingen bil så det blir inget bad tyvärr. Va å handlade förut så nu har jag införskaffat en cd/radio som vi ska ha i köket, självklart började det ösa ner när vi va ute men det gick som tur va väldigt snabbt över så vi blev inte såå blöta :)

Kvällen ska jag spendera framför tv´n, har en sån dag då man bara inte orkar gör ett dugg och bara vill ligga i sängen å pilla naveln. Men har man barn och en sambo som jobbar kvällar har man inte den möjligheten speciellt ofta, man ska alltid ha ork för att va överallt och ingenstans gärna på samma gång, men jag e inte bitter jag inte ;)

Nu vaknade min dotter till, hon har sovit lite middag, så ska ordna lite mat åt henne så ska vi mysa å busa i hennes rum.

Lägger ut en bild på när Tuwa åt blodpudding förra veckan, snyggingen :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg mer nöjd ut än föregående middan...haha!

2008-07-30 @ 22:22:51
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0