Bakis som faaan...

Vart ganska mycket igår tillslut, vin alltså, drack som det inte fanns ngn morgondag...Emma gav upp strax innan två på natten och gick hem till mig å la sig, jag borde ha gjort detsamma :)
Vi spelade kort å snackade skit å pimpla vin till klockan vart halv fem på morgonen, jag va ganska så överförfriskad när jag ramlade in hemma.

Idag mår man som man förtjänar, har varit helt död mer el mindre hela dagen men på eftermiddagen fick jag ett ryck å styrde upp med Sanna´s Spa. Mamma fick handmassage och manikyr med fina smultron röda naglar, fotbehandlng med massage och pedikyr å även där samma nagellack, sen skulle jag klippa henne men Emma tog snabbt över då hon tyckte jag va för dålig haha... Tror mamma vart ganska nöjd med alla behandlingar hon fick, hon blir sällan så bortskämd som hon borde bli :)

Nu har vi tagit oss in till stan å sitter i Emmas lägenhet och ska tydligen gå ut ikväll, ngt påfund från Emmas sida ;)
Så snart blir det duschen för min del!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha gumman då....

Va gullig du är mot din mamma!!!! jag blir rörd...

Ha det så skoj själv ska jag nog ta mig et glas vin vid datorn. Isac har somnat nu.

Kramis

2008-07-12 @ 21:53:30
Postat av: Carolina

Va gullig du är mot din lilla mamma :-) Fast jag är själv likadan, så fort vi får en mamma/dotter dag tillsammans! Hon har en spa-resa som väntar på henne också som hon fick nu när hon fyllde 50.:-)

Kul med lite sena kvällar. Det vart sent för mig med igår, idag har jag tillomed skallebank. Men jag tror de va för att grabbarna drack här och jag lyckades väl suga i mig deras ångor :-) Själv drack jag bara läsk och åt dill chips :-)

2008-07-13 @ 11:06:07
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Gullig du är mot din mor...



Herregud du partade som man gjorde när man var 18=)

Kul för dig!

2008-07-14 @ 18:44:35
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0