Blogg= tråkigt??!!

Jag har bloggat i snart en månad å börjar så smått tröttna på det, de gångerna jag tycker det e roligt är när folk visar att de vart inne på min blogg å lämnar en kommentar...det behöver ju inte va en uppsats bara ett: hej ha en trevlig dag el liknande så man vet typ vilka som vart å hälsat på..

Nu e det knappt ngn som kommenterar, så som sagt jag börjar tröttna på att skriva om mina dagar när man inte får ngt tbx...när jag går in på en blogg försöker jag alltid lämna ett avtryck eftersom jag själv vet hur tråkigt det e...
Jag har ju inte så många läsare som min vän Emma hon har väl typ 200-300 om dagen å förstå då när hon får 2ynka kommentarer på ett inlägg när det e så många som läser, även hon börjar tröttna på det...

Så nästa gång när ni är här lämna gärna en kommentar positiv el negativ men ngt åtminstonde, så finns bloggen förhoppingsvis kvar ett tag till :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fasen det är sktittrist, men samtidigt kan jag ju bara se till mig själv som är usel på att kommentera hos andra, men för det uppskattar jag ju att läsa bloggen ändå. Jag försöker att skriva en riktig ordentlig kommentar nån gång ibalnd inne hos de bloggarna som jag läser, för att kompensera att ajg inte gör det så himla ofta. Nu håller ajg dock på att träna upp mig för att skriva snabbare än vad jag redan gör.. ligger ju på i snitt 350 nerslag i minuten(på jobbet du vet) men jag skulle vilja bli lite snabbare, utan att göra några fel. Rekordet på jobbet är 600 nerslag i minuten,det är ju helt sinnessjukt.. Men nu när jag sitter på text och får in texttelefonisamtal så skulle det vara så himla skönt om personen som pratar kunde prata i normal ton utan att behöva tala saktare för att jag ska hinna med att skriva. PUST, d´fann va fort det gick.. har ingen aning om hur illa jag stavat eller vad jag skrivit, hahaha... nu ska jag gå o handla och då tänkte jag ringa till dig för jag hörde på din kommentar att du är lite mer haj på paj (hahaha) än mig.. Som sagt, hoppas vädret blir underbart i helgen, skulle vara skönt om man kunde sitta och dricka drinkar ute i solen här ute på gården hos mig.. eller varför inte i parken utanför.. ännu bättre.

2008-07-10 @ 18:55:40
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Miia

Hitta till din blogg via Emmas... Jag håller med dig om att det är trist när folk inte kommenterar. Hoppas du haft en fin dag! :)

2008-07-10 @ 20:25:25
URL: http://miiakarppinen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejhej :D

Jag har en liten tävling på min blogg : dagensbloggdesign :) Läs mer på www.tesshansen.blogg.se, hoppas du vill vara med :D

2008-07-10 @ 21:08:40
Postat av: Linda

Neee du får inte sluta blogga!

Men håller med, trist när folk inte skriver kommentarer!!

Jag vet att jag varit lite dålig på sista tiden, får väl skylla på att jag jobbat mkt o inte suttit här så ofta o länge..har bara blivit att jag gått in o skrivit lite på min typ..

Hoppas du får en toppen dag idag!

Kram



Joo föresten, runt 8 går jag upp på mornarna.. är morgonmänniska jag=)

2008-07-11 @ 10:01:04
URL: http://gullmalva.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0