Fanshelvetesjävlaskit.

Nu är jag äntligen klar med "datarummet" och började även så smått med hallen. Där ska det ju va mönsterpassning grrr jag hatar det, gjorde fel på en gång så jag slutade efter tre våder va på plats för mitt huvud va sönderknullat av allt jävla tänkande...det e väl ok om det är bara en våd rakt upp å ned som ska på plats men om sen våden ska va mindre i bredd det e då det börjar krångla efter den jävlen...ngn som fattar va jag yrar om ??!! haha

Nu ska jag ta en dusch får fortsätta imorgon istället då jag e lite mindre trött, va sååå nära på att ringa jourhavande målare förut ( det finns nog inga sånna haha) för jag trodde aldrig jag skule få ihop det. Förhoppningsvis kommer Rune imorgon å hjälper mig lite :)
Efter hallen är det bara det största rummet kvar å det e självklart mönsterpassning där med...snälla pappa kom å hjälp mig, el rättare sagt gör hela rummet å ring när det e klart...... ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0