Finspång runt....


Ja idag har vi flängt omkring, gick upp ganska sent och gick sedan ner till cetrum... Jag va egentligen ute efter en ny kedja till mitt nya halsband (Tack Emma), men eftersom vi bor på glesbyggden var guld affären bara öppet till 15.00 idag....Hur konstig tid e inte det..ja menar de flesta jobbar ju till 16.00...hur som helst gick jag in i en liten barn butik och hittade en jätte söt klänning till Tuwa, så jag fick med mig ngt hem :)

Min bror ringde strax efter så vi möttes upp på torget och bytte ngr väl valda ord ;) sen fick jag skjuts av honom till Vibis där jag handlade, som vanligt för mycket att jag knappt kom hem med allt spotta å svor hela gå vägen hem....

Kvällen spenderade jag hemma hos mamma och kollade på Allsång, tydligen e det väldigt inne i år med haha

Nu ska jag som vanligt bara dega framför tv´n men e grymt sugen på guacca idag igen så jag får se om jag orkar ta mig upp ur soffan å laga lite :)

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt, ska in och luncha med Emma sen är hon så snäll å ska hjälpa mig med mitt hår, det ser nämligen förjävligt ut med "ratcolour" i utväxten och sen börjar det bli lite långt ....haha

Puss


Kommentarer
Postat av: Carolina

Ok. Ja, det är ju inte många timmar han får med lilla Tuwa då heller, sånt är ju trisst. R har inte så många timmar med Natta heller i veckorna, han åker 05.30 på morgonen och är hemma straxt efter 17.00, men sen ssover ju hon runt 21. Det måste kännas jätte jobbigt tycker jag som får vara med henne hela dagarna! :-)

Ja, photoshop verkar hemskt svårt. Jag klarar inte ens av att ta bort "rödaögon" på kort med hjälp av datorn... Haha ;-P

Men jo, det kasnke blir att ber någon om hjälp ist...Haha, den jag hade innan va kanske bättre. Men man tröttnar ju så satans fort. Tycker att alla är skit fula så det spelar ju ingen större roll vilken jag har ;-P

2008-07-02 @ 09:37:59
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej svejs!

Guud vilken gullig klänning!

Jätte härlig färg!=)

Den är jag säker att din lilla tös blir fin i!

Vi har nyss haft vattenkrig ute, eller jag sprutade vatten på dotter & sambo medans de inte kunde spruta på mig..hehe

Rätt! Eller hur?L

Kramis

2008-07-02 @ 21:05:57
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilken söt & annorlund klänning :) Roligt med lite speciella kläder som denna skönhet :)

2008-07-03 @ 00:36:14
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0