Flyttdags.

Idag ska vi flytta, håller på som bäst nu. Det e inte lätt ska ni veta med just nu två barn här hemma, min systers flicka är här i ngn timme, men hon sover så sött nu tack å lov ;) Tuwa kommer förhoppningsvis somna hon med snart för annars kommer vi hålla på till sena natten.

Sen när det kommer till själva flytten av alla saker så ska vi ju köra med släp, då vi flyttar 200m å onödigt att hyra lastbil för det. Saken är den att varken jag el David kan köra med släp, jag kan köra men inte backa, va fan lärde man sig inte det på körskolan??! Hur som helst kommer min bror hit senare typ efter 16.00 å hjälper oss men vi måste ju flytta ngt innan dess så funderar på att be syrran filma å föreviga eländet haha

Min lilla bror han e en klippa på det mesta som har med att va händig å göra och motorfordon. Han slutar ju mycket tidigare men han va ju bara tvungen att köra cross innan så han kommer väl va helt slut å grinig när han ska hjälpa oss. Sen vill han helst att allt ska va klart å packat när han kommer så han bara kan bära ut å flytta allt men det e inte så lätt när man har barn å få ihop allt, men det förstår ju inte han :)

Jo just det, blir nog inte så många fler inlägg idag el kanske vääldigt mycket senare.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas barnen visste sin plats idag=) K!

2008-07-17 @ 20:56:52
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0