Glömde nästan.

Pratade med vallonbygden idag då kvinnan som var vår uthyrare för vår nya lgh kommit tbx från sin semester. Hon är suuper trevlig och hade full förståelse för oss och om vi inte var nöjda med städningen så skulle hon och en till som igentligen har hand om besiktningar å INTE Freddy, som kollade sist, komma å kolla.
Jag berättade att jag inte ville att skit bolaget som städade lgh innan skulle komma tbx å göra om det då det ändå inte skulle bli rent, de har ju ändå vart redan 2ggr å typ bara torkat av en jävla knapp. Utan jag sa att jag städar själv så vi kan bo där, då fick jag erbjudandet att vi skulle bli kompenserade alltså i penga form, men jag som är väldigt stressad över flytta å så hur vi ska hinna allt då David jämt jobbar ville bara att vi skulle få börja få flytta in redan nu. Inga problem tyckte hon å sa att det självklart va oki om vi löste det så istället. Tänk hur olika folk e, Freddy hade inte lyft ett finger för oss utan snarare sagt att det va vårt problem.

Jag älskar Anne på Vallonbygden här i Finspång, så trevlig och tillmötesgående, det e ju så människor ska va som sysslar med service.

Så nu får vi flytta in redan imorgon om vi vill, jag ska dit och hämta nycklar å så imorgon men jag hinner nog bara städa klart lgh då så får vi börja flytta på torsdag...jippie längtar :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Guuud vad roligt med en ny lya!

En del människor borde inte få jobba inom service helt enkelt...

Nillnillsås=vaniljsås, haha!

Lycka till! Kram!

2008-07-16 @ 09:15:26
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gud vad skönt att det äntligen har löst sig!

Förstår att du känner dig jätte glad=)

Det är ju nästan så att hon borde få en lite blomma den där Anne=D

Kram

2008-07-16 @ 19:44:51
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! :)

Gud vad kul att ni får flytta in tidigare. Jag kan nog ana vem det är du syftar på, pratade också med den kvinnan nu när jag skulle flytta, och hon är verkligen trevlig. Hade jag inte varit upptagen imorgon hade jag gärna hjälpt till med flytten, har ju frivecka nu. Hade super!

Kram Kram

2008-07-16 @ 20:27:37
Postat av: Emma

Det är lätt att missförstå varandra, speciellt när en stressad flytt-Sanna läser vad en skittrött Emma har skrivit på sin blogg vad hon ska göra imorrn ;) Slå honom i huvudet, ni ska ju för faan flytta, med början IMORGON! Och från en kattägare till en annan VARFÖR I HELVETE KAN KATTER ALDRIG LEKA MED NÅT SOM INTE LÅTER. Jag får en hjärnblödning snart. Ska äta lite till (banan & curry, hehe) ska vi rings sen? En paus på ballen kan du behöva. PUSS.

2008-07-16 @ 22:30:21
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0