Helgen!

Som jag skrev tidigare vart det ju ganska mycket i fredags å då va jag inte ens ute, vin kväll med poker hos mamma haha se så det kan gå. Lördagen spenderades mest bakis, men eftersom jag hade lovat Emma att vi skulle gå ut så var det bara att ta tjuren vid hornen å knäcka en bärs (jag e ju karl som sagt). Blev bara en innan jag gick på vinet istället, vart riktigt impad själv över att jag fick i mig ngn dricka överhuvudtaget då jag nu på ålderns höst aldrig kunnat dricka två dagar i rad.

Vi kom iväg ganska sent, efter ett va säkert klockan och vi lunkade ner mot palace, jag går ju i vanliga fall aldrig dit men eftersom Emma inte är lika gammal å gaggig som mig så var inte Bomull aktuellt då de har 25års åldersgräns.

Hade faktiskt riktigt trevligt mest för att jag va med Emma då jag bara kände igen 3-4st som va där sen min tid.

Söndagen skulle jag spendera mestadels i sängen eftersom det va min sista "sovmorgon" då D och T skulle komma hem på eftermiddagen. Självklart vaknade jag 10.30 å inte kunde jag somna om grrr men det va lika bra för när jag legat å degat i sängen ytterliggare ngn timme så kommer jag på att jag glömt Elisabets (pappas fru) present hemma i Finspång.

Snacka om jag vart irriterad på mig själv, men det va bara att efter mycket om å men sätta sig i bilen å åka hem till Finspång för att hämta den. Lagom till att vi var inne i stan igen kom David och Tuwa även de fram så jag plockade upp dem å så åkte vi ut till Lindö för födelsedags kalas :) Var jätte trevligt med god mat å dryck, denna gång alkoholfritt för mig men David drack ngr av pappas sällsynta whiskeys. David jobbar ju mycket med just det å pappa var mer än stolt/nöjd när han hade ett par stycken hemma som D aldrig sett el hört talats om hahaha karlar, inte mycket som krävs för att roa där :)

Det var nog min uppdatering om helgen, jo just det vi vart uppraggade av ett par danskar på palace men ingen av oss förstod ett ord av vad de sa, ena killen försökte sig på engelskan men det vart inte mycket bättre där hahaha

E det bara vi svenskar som behärskar engelskan så grymt bra??!! Ja inte alla förstås, el vad säger du Micke: can you flytt the SkyLift I must come fram here hahahahahahahaha

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHHAHAHA... Can you flytt the skylift... Hahahhahaha...

2008-07-14 @ 21:56:51
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Hanna

Jag hör till en av dem som INTE behärskar engelskan så bra...

Gick in i en affär på Aya Napa i min galna tonårstid och sa:

-I have shoeshave, have you salveqvick?

Han förstod mej i alla fall, haha!

2008-07-15 @ 13:22:11
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, måste bara skratta åt senaste inlägget som Hanna skrivit..fniss

Bra där!

2008-07-15 @ 18:38:14
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0