Helt alene....

Nu är jag äntligen klar med tapetseringen i alla rum, jag hade ju ringt in min pappa till idag när det var de stora rummet som skulle göras även där med mönster passning....Det gick skit bra å väldigt fort, ja han svor ngr gånger min far över det "snea" taket och jag vet det är skit irriterande det var just därför jag ville ha hans hjälp för jag hade blivit psyk av att hålla på :)

Helt själv är jag nu oxå, David och Tuwa åkte upp till Östhammar där hans familj bor, jag ville inte att Tuwa skulle åka med jag saknar henne ju sååå men jag ville samtidigt inte följa med själv. Hon måste ju få träffa sin släkt på sin pappas sida oxå även fast jag vägrar följa med!

Jag inte van med att va själv hemma å bara ha mig själv å tänka på längre, ja menar nu e det klart med tapetsering måste iofs städa där borta men orkar inte riktigt idag så vad fanken ska jag hitta på?!

Blir ju stressad av att bara sitta på röva, vi får se vad som sker uppdaterar kanske senare :)
Tyvärr kunde jag inte ta ngr efter kort på hur det blev i lgh eftersom David har tagit med sig kameran ....jag vill ju få bilder på Tuwa å hennes kusiner :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Halloj! Allt bra mer dig? Äntligen helg igen, inte för att vi mammor som går hemma känner av det jätte mycket, men endå :-)

Såg att Tuwa åkt iväg med sin far över helgen, inget kul att vara "barn-lös" va?:-(

Varför följde inte du med, om man får vara nyfiken? Du, jag lägger till din blogg som länk, hoppas det går bra :-)

Kram!

2008-07-11 @ 19:34:57
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad kul att ni äntligen blivit klara med tapetseringen! :) Måste komma förbi nån dag och kika sen! ;) Hade super! Puss

2008-07-13 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0