Hitta på?

Bloggade dåligt igår men det var för att jag va inne i stan hela dagen för att Emma skulle klippa och färga mitt hår, egentligen var det bara hårfärg som skule inhandlas men vi sprang runt i flera timmar så jag fick med mig lite mer hem :)
bilder kommer senare....
David sov borta inatt för han skulle gå ut igår och jag sover så sjukt dåligt när han inte är hemma, vet inte varför men jag kan aldrig riktigt koppla av. För att jag skulle slippa va själv så följde Emma med hem hit så vi spenderade kvällen framför tv´n och med en massa gott.
Emma som ska jobba idag åkte in med mamma till stan stax efter 7 imorse så det va därför jag vaknade så tidigt, så nu sitter jag med datorn i knät och väntar på att törnrosa där inne ska vakna :)


Jag funderar på att åka in och hämta David i stan och passa på att göra ett besök på Maxi, skulle va skönt att åka å bada jag har nog inte badat ngt i år än hmmm nej jag tror faktiskt inte det :)

Btw .....Klippningen vart skitsnygg så tusen tack Emma.... få se om jag lägger ut ngn bild på det då jag inte gillar å va med på kort haha..

Vad ska ni göra idag?

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju visst badat i år. Hallåååå vi var ju hemma hos din pappa och badade en hel dag. :)

2008-07-03 @ 16:38:59
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Sanna

Jag menade ju inte i pappas pool utan i riktiga vattnet typ sjöar :)

2008-07-03 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0