I´m all fucked up...

Efter den här veckan är jag helt jävla slut körd, kropen värker överallt och det känns som ryggen ska gå i bitar varje gång jag lyfter upp Tuwa i famnen. Vi har flyttat nästan alla möbler nu, förutom en hylla å två bord ,så jag börjar få ordning lite här hemma nu.

Jag har slitit hela dagen å började med att hämta de sista viktiga sakerna som jag behövde från gamla lgh, tog säkert 2h att flytta allt eftersom jag va själv. Sen hade vi ju kartonger och påsar med mängder av saker i och även de har jag nästan fått allt uppackat. david åkte till jobbet strax efter 14.00 idag och lämnade mig hemma med all skit, men men karl måste ju försörja sin familj ;)

Nu måste jag köpa lite nya gardiner bla till vardagsrummet och sen har vi ett helt rum som vi inte har en möbel i. Det va tänkt att bli datarum men databordet jag hade i förrådet va så fult och gick dessutom sönder när vi skulle flytta det så nu vart det inget med det. Vi har ju tänkt att ha det som bebbe rum sen så frågan e om det är värt att köpa nytt databord el om man ska köpa ett mindre så det blir lite kombinerat??!!

Nu ska jag poppa lite popcorn och hälla upp en Weihenstephaner :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Om jag kan läsa mer än ETT inlägg innan jag börjar fråga saker så är det juh bra=)

Med tanke på min fråga om hur det går med flytten....

Usch det är riktigt pain in the as att flytta, men sen när man är på plats i det nya & man ska börja packa upp & göra fint så är det skoj!

Förstår din känsla i kroppen..usch.skönt att det är klart nu iaf.

Du är duktig du!

Kramelikram

2008-07-19 @ 08:37:06
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hmmm.........Weihenstephaner?

2008-07-20 @ 20:08:21
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0