Inlägg väldigt sent....

Som ni kanske märkt skriver jag ganska många inlägg väldigt sent på kvällen, ja ibland till å med på natten, det beror på att jag inte får så många tillfällen under dagen då jag har ro till å sätta mig ner å skriva om mina bravader. Källan till detta heter Tuwa som säkert alla förstår.

Så ni som läser min blogg, ni missar oftast inget om ni inte kollar förrens sent på kvällen el dagen efter om ni inte är nattuggla som mig :)

Jag SKA berätta senare om helgen el rättare sagt lördag å söndag när T sussar för natten :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Nähe?? Jasså det är dax alltså? Eller? :-) Sätt fart!! ;-P

2008-07-14 @ 20:24:19
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Det ser jag fram emot!

Men är ju då ingen nattugla så lär väl få läsa det imorrn em när jag kommit hem=)

2008-07-14 @ 20:39:12
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0