Missarna måste få nytt hem.....

Jag har ju två underbara katt honor här hemma som är sjukt gulliga och underbara på alla sätt och vis.....nu e det tyvärr så att vi inte kommer kunna ha med dem till nya lgh utan måste skaffa ngn nytt hem åt dem..

Jag vill ju inte egentligen göra mig av med dem då de är såå mammiga och keliga så jag får dåligt samvete bara av att tänka på det....det verkar som både jag och Tuwa är allergiska dock och jag har varken tid el ork å ge dem den uppmärksamheten de behöver och kräver så det bästa är ju för dem att få ngt nytt hem....

Flora är snart 4år och blandning mellan persier/birma och Mollie är 2år och blandning mellan norskskogskatt och ngt mer (pappan okänd) är det ngn som vet ngn som skulle kunna tänka sig å ge dem ett nytt kärleksfullt hem får ni gärna höra av er...ev skulle mammas arbetskollega annars ta med sig dem hem men inget bestämt än... :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det gick jätte bra med middag osv idag. Jag har käkat lite panodil, och faktiskt har det hjälpt endel. :-) Fast jag har jätte svårt att öppna upp munnen, så det vart mycket små bitar av maten och det tog tid när jag skulle äta, hehe.

Tråkigt med katterna, det är ju lixom lite ens barn. Så känner jag iaf för mina :-)

Men som du skrev, jag känner också att det faktiskt är bättre att ge dom ett nytt hem om man inte har tiden för dom. Då kan dom ju få det så mycket bättre, iaf mera kel.

Hoppas du får tag på ett nytt hem till dina små tjejer! Ha en fortsatt trevlig helg! :-) Kram

2008-07-05 @ 21:48:12
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0