Bloggar och dyra grönsaker.

Sitter å läser runt på folks bloggar, måste ju uppdatera mig nu när jag vart borta nästan hela veckan. Det är iofs inte sååå många bloggar jag läser, inte så lättflörtad förstår ni :)
Dock ett mönster jag hittade bland bloggarna var att nästa alla skulle grilla idag, jag blir så avis speciellt eftersom jag knappt ätit ngt alls idag, jag har ju mest flängt omkring å fixat här hemma å i gamla lgh. Storhandlat har jag oxå hunnit med och billigare än vanligt vart det... tjohoo inte alltid man säga det.
De frusna grönsakerna som jag oftast använder köpte jag aldrig då de kostade 40.90:- för endast 900gram e inte det sjukt dyrt?!!Jag har för mig att jag köpte 1000g för 19.90:- el till och med mindre på Netto för ngn vecka sen...

Nu kom min man hem, vart lite överraskad eftersom han igentligen slutar 01.00 å sen ska de städa oxå, men han fick gå lite tidigare då det va lugnt förmodligen pga vädret...jag kunde inte vart gladare hihi

Nu-mys i soffan

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Asså när vi handlade häromdagen konstaterade vi att maten HAR blivit dyrare...fårju ingenting knappt längre för en hundring.

Men sen kan det bero på att vi handlade på Kvantum istället för Maxi som vi brukar.

Ja ja, sjukt dyrt är det med mat iaf.

Hoppas du får en mysig lördag.

Hur går det med flytten förresten??

Kram

2008-07-19 @ 08:33:06
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha så dumt :-) Jag brukar aldrig behöva kissa under Bio. Inte ens när jag såg Sagan om Ringen- filmerna :-) och då är ju dom hela 3 timmar och lite till... Jag passar på innan och direkt efter ist ;-)

Men jag tycker faktiskt att du ska se Mamma Mia, jag hade iofs inga förväntningar alls och då vart ju filmen toppen bra :-) Så nu när jag skrivit så bra om den i min blogg kanske alla som ska se den blir jätte besvikna ;-P

Kram

2008-07-19 @ 11:17:33
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0