Mys eftermiddag...

Vi velade rätt länge innan vi bestämde oss för vad vi skulle laga för mat idag el om vi istället skulle äta ute. Tillslut va vi så hungriga att vi inte orkade laga ngt, el rättare sagt jag, så vi tog en promenad ner till centrum.

David har velat gå till The Jolly Scotsman sen vi flyttade hit, det är en engelsk pub/restaurang ganska lik Bishop så det passade ju honom. När vi kom dit var det inga gäster alls utan vi va helt ensamma, klockan va ändå strax efter 17 så man tycker ju fler männinskor borde dra sig mot uteserveringarna. För det mesta är det ganska lite folk ute här och det bor ändå 23000invånare i Finspång så lite mer rörelse borde det ju va ute. I stan så står ju folk och väntar utanför till uteserveringarna öppnar och vid 17.00 är det nästan fullt på Bishop en dag som denna..

Hur som helst trillade det in lite mer folk vartefter, mamma och Rune kom även de och gjorde oss sällskap. Kan verkligen rekomendera stället då det var jätte god mat, ganska mycket drycker å välja bland och super trevlig personal med riktig service anda :) vi hade med andra ord jätte trevligt..

Jag köpte ju lite saker igår bla två jätte snygga tröjor för endast 200:- för båda då det va rea på VILA av ngn konstig anledning hittar jag alltid en massa fynd på rean just på VILA och även Vero Moda, annars hatar jag reor och tycker mest det e skit....
Fick även ett paket från Ellos igår med 4st linnen jag hade beställt men de är helt vanliga a-linje formade så inget intressant å visa :)

Lägger ut ngr bilder på min söta dotter Tuwa istället som jag tog när vi va och åt idag :)
Klänningen köpte jag häromdagen och är från PoP, hon är så söt :)

Puss




Kommentarer
Postat av: Carolina

Hehe va gullig hon är lilla tjejen :-) Låter härligt att äta ute... Vi äter alltid ute när vi är i Spanien, men hemma är det väldigt dåligt. Lite trisst. Själv tycker jag att det är super mysigt!

Allt bra annars? Kram

2008-07-04 @ 15:12:31
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Världens sötaste tjej rå.. Hihi. Gulleplutt.

2008-07-04 @ 16:56:34
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Emma

Tuwa alltså, bahahaha :)

2008-07-04 @ 16:58:50
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Linda

Ååå vilken goosa=)

Låter som ett härligt restaurang besök!

Är ju så mysigt att gå på utesveringar på sommaren, äta eller dricka nåt gott o bara titta på folk..

Fast inte i Finspång o Sandviken då kanske där folk inte går ut..hehe

Önskar dig en mysig lördag!

Själv ska jag på bröllop.

Kram

2008-07-05 @ 08:55:37
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0