Rättelse....

Serien handlar visserligen inte om att det är det vackraste paret som vinner utan de som knyter mest band med varandra och sammarbetar bäst...

Men for the love of god....de gråter som små barn som just fått godispåsen stulen när ngn av dem åker ut, och det e inte just det att de gråter utan mer hur....underläppen börjar darra, händerna skaka och sakta föra dem över munnen för att sen fråga sig själva, i huvudet såklart; varför just dem wiiiee......det e ju för fanken en tävlig om ingen åker hem kommer ju ingen å vinna heller!

Typiskt amerikanskt alltså :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha... Såååå töntigt program. jag tror inte de gråter för att de är ledsna.. De gråter för att de är amerikaner helt enkelt.. haha. Försökte ringa förut när jag hade rast. men jag ringer ikväll när jag slutat. Puss.

2008-07-06 @ 16:28:11
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0