Segt väder.

Håller på och tvättar för fullt har ju ingen tvättmaskin i lgh nu i nya, men det e nästan bättre och tvätta i tvättstugan eftersom då får man allt tvättat på en gång och ingen tvätt som hänger omkring i lgh. Sen är det ju bara en trappa ner så det e ju enkelt att bara gå ner, inte som förra då det va 3 lååånga trappor så då tvättade jag inte en enda gång där nere..

Vädret e ju tråkigt som vanligt, tänkte ta ut Tuwa och gå e sväng men vi får se när det slutar regna :)
Mamma kommer äntligen hem ikväll, de har vart i Danmark hela veckan, så jag får se om vi inte går dit en sväng senare.
Är grymt sugen på hennes hemlagade mat, vilken som alla är goda, men tacos skulle sitta fin fint :) det e ju ifs inte direkt "hemlagad" mat men ändå...

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jasså den va så pass lång! Mamm Mia! va bara 1h 50min, alldeles lagom faktiskt!

Nae, igår vart det inget att grilla... Vi käka sallad från paus och på kvällen vart det mys med film, flera olika ostar,många varianter av kex och frukt ;-) Va eran kväll bra?

2008-07-20 @ 10:13:51
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker det är härligt att inte hoppet tagits ifrån dej än när du skriver NÄR det slutar regna och inte OM....=)K!

2008-07-20 @ 20:01:55
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0