Speglar, tavlor och hyllor.

Äntligen har jag fått upp de saker som jag själv inte kunde få upp, Rune var här och hjälpte mig få upp hatthyllan, två stooora speglar och ngr små hyllor.
Så nu är vårt hem fin fint hihi har fortfarande ngr säckar kvar med en massa bråte men tack vare att hatthyllan kom upp så försvann 2st :)

Var hos mamma förut, surprice surprice, ovanligt va? Tuwa badade i sin Nalle Puh pool och jag tyckte hon såg ovanligt spänd ut ett tag och vips så flöt det 4st "korvar" runt om i poolen. Trevligt värre men vi skrattade gott, självklart gjorde hon det 2min efter vi just fått poolen fylld med varmvatten så det va bara att börja om haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, det varma vattnet kasnke satte fart på Tuwas mage ;-)

Visst är det härligt dom här dagarna när dom kan bada ute! Synd bara att inte deras pooler är större så deras mammor kunde bada med dem ;-P

Jao, jag skulle ha åkt o badat imorn men nu blir det inte så. Jag känner dels inte för att lämna mammas o pappas hund ensam en dag till (från början min hund) Och sen ska R's morbror fortsätta med våran altan så då får jag väl vara lite social.

Nu har vi fått dit alla fönster och dörrar så imorn blir det att ta kort och sedan slänga ut dom på bloggen. Det blir sååå tjusigt!!

Kram!

2008-07-24 @ 22:20:48
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha! Vad härligt, då blev de ju som gratis badleksaker=)

2008-07-25 @ 11:42:51
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jo, men bristingar har jag också en hel del. Och inte bara på magen ;-) Inte är det snyggt kanske, men vad gör man? Vi va och bada idag, i Grensholm. Jätte mysigt och fin badplats men jag vara nära på att strypa hunden några ggr. :-P Han vill helst bada med alla som badar så han pep, yla och röck i kopplet hela tiden för att få komma till vattnet, men efter att han fått bada 2 ggr lugna han sig som tur va :-)

Våran lilla tjej fyller 1 år 3/9 så det är ett tag kvar... Tuwa då?

Nae, hon går inte än.. Eller alltså om man håller i henne gör hon gärna det, och går runt bordet gör hon också. Men inte helt själv utan stöd... Fast nu släpper hon iaf när hon står upp så det kommer väl vart efter. Hur går det för Tuwa?

Ha en bra, och varm, fortsatt dag!:-)

2008-07-25 @ 16:00:35
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0