Spöken finns de??!

Kollar nu på Paranormal State ett program som sagt handar om övernaturliga saker, idag handlar det om ngt "töntigt" som en varelse, igår handlade det dock om ett gamalt psykhus och spöken som talade till dem. Jag tror stenhårt på spöken och är LIVRÄDD för dem, spelar ingen roll om de är snälla el inte utan jag vill bara inte veta av dem. Jag skulle bli lika rädd för ett snällt spöke som visar sig som ett elakt. Ja menar, jag vart livrädd idag när min bror hoppade igenom balkongen å kom in å han är ju fullt levande och snäll, så då skulle ju synen av ett spöke va hemskt att se ;)

Igår såg vi på hela förra veckans avsnitt av Paranormal State alltså 5 avsnit på raken och självklart hade jag mardrömmar inatt HELA natten. Jag låg och kramade/klängde på David, jag hatar i vanliga fall att ligga nära när man sover för då behöver jag min space men inatt va han min räddning från allt ont :)

För övrigt så har vi vart på stan hela dagen och shoppat, jag fick med mig ett par nya skor, en bikini Peak Performance, och en bh och säkert ngt mer. Shoppade även tre tröjor till David så nu har vi fyllt på garderoben, imorgon blir det bad å sol om vädret tillåter :)

Som sagt, spöken finns de??!! Vad tror ni?

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Absolut, spöken finns!

Har tom upplevt ett..men det berättar jag om en annan gång.

Men klart att de finns!

kram

2008-07-30 @ 08:48:52
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Hanna

Givetvis finns spöken! Men jag är också livrädd, det enda spöke jag gillar är Laban=)

Gud vad du shopar då! Jag vill också... Kram!

2008-07-30 @ 13:26:04
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0