Städföretag???

Jag blir så jävla förbannad, sitter och läser Linda Rosings blogg och läser då ett inlägg om när hon skulle och titta på sin nya lgh. Även hon möttes av en ostädad lgh där de bara typ dammsugat av och det var även där ett städföretag som hade städat....

Jag fattar inte hur jävla svårt det ska va, idioterna får ju betalt för att städa men de verkar ju totalt inkompetenta....min lgh ser ut som skit inget är avtorkat och det sitter massa skit på lister å ting, å dessutom sitter inga dörr lister fast man kan bara ta lite i dem så brakar de i backen. Det ska jag ringa om i veckan jag tänker inte tolerera att skiten lossnar så fort man rör dem, med tanke på att Tywa ställer sig upp mot allt så e det livsfarligt om hon tar tag i en å brakar i backen.....Jävla idioter.....

Så just nu ska jag ju tapetsera sen får jag ta å flyttstäda hela lgh själv för annars vägrar jag bo där...fatta hur äckligt med andras skit som sitter överallt!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0