Väntar bara på riset...

Lagar mat, snitzel min absoluta favorit, Tuwa har sovit i snart 2 1/2 h så jag kan lova att hon vaknar när som helst. Jag väntar bara på att riset ska bli klart typ 2-3min kvar så ska jag hugga in, jag e hungrig som en varg känns lite som när man va gravid idag med matlusten. Då var jag ju tvungen att äta regelbundet och ordentligt, nu äter jag väldigt sällan å glömmer bort hungern, tro inte att jag går ner i vikt för det ;)

Varenda gång jag är själv med Tuwa och precis ska sätta mig å äta så vaknar hon, har flickan en timer i huvudet kanske :)

Ne måste ta av riset nu å äta fort så kanske jag får varm mat för en gångs skull..

Just det kom på en rolig sak min pappa sa igår när vi var där:
Att vi mammor måste äta först, alltså barnet får vänta. För äter inte mamman så dör hon å då finns det ingen som kan ge barnet mat.
Det värsta är att han säkert gjorde så när vi va små hahahaha

Haha han e för rolig min far, säg ngn mamma som äter innan sitt barn??!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kanske är med barn!??;)

2008-07-14 @ 18:41:03
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nejmen, du kanske också är med barn igen :-) Tänk vad kul! Då skulle vi kunna träffas o fika, och då kan Natta och Tuwa leka och dom 2 andra. Ha ha. Perffa :-D

Hoppas du nyktrat till ! ;-)

2008-07-14 @ 19:55:06
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha! Jag känner igen de där med att vakna när man själv ska äta...

Måste va nån mat- och sovklocka som skalman har de små liven använder:)

2008-07-14 @ 19:57:26
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0