Värme och uteblivna bad.

Det är så varmt, jag klagar inte med tanke på hur sommaren sett ut hittils. Jag älskar värmen men helst ska man ju ligga vid en strand el badplats så man kan svalka av sig då å då, men tyvärr har jag ingen bil så det blir inget :(
Funderar på att låna Tuwas pool å tränga mig ner å bada med henne, undrar vad hon skulle tycka om det haha

Inatt kommer Emma hit med D å ska sova här, sen imorgon på dagen ska vi på marknad i lotorp (tror det va där) och sen ska jag nog låna mammas bil så vi kan ta oss ett dopp i det blå. Jag har ju inte badat ngt den här sommaren så jag måste ju få till det snart innan hösten kommer.

Nu ska jag snart iväg till mor min och äta pasta sallad,mums längtar, man blir inte så sugen på att äta varm mat när det är så här varmt ute så pasta sallad är perfekt sommar mat el vad säger ni?! Ett glas vitt till blir det nog med :)
Tuwa ska väl som sagt bada som vanligt men jag hoppas INTE det blir ngr gratis leksaker den här gången i poolen Hanna ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, men roligt för oss som läser blir det ju...=) Jag oddsar nog på motsatsen...

2008-07-27 @ 22:38:18
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0