Bored....

Jag är så sjukt uttråkad ... har varit trött nu hela dagen och bara väntat på att få gå å lägga mig....nu sover Tuwa sen ca 2h tbx och jag har fortfarande inte gått å lagt mig......jag ligger visserligen i sängen med datorn i knät å tv´n på i bakgrunden som jag slö tittar på men sova har jag ingen lust med även fast jag borde med tanke på hur sent det var igår el typ imorse....David har fortfarande inte kommit hem och jag vet inte riktigt när han slutar...beror väl lite på hur mycket gäster de har förut var det bara 4-6st så jag fattar inte att de ens har öppet.....det e ju ingen som går ut midsommardagen folket e ju på landet å lever primitivt haha.....

Nu- chips å dipp (kanske)!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0