Dop

Ja nu ska vi snart iväg på min systers dotters dop det är lilla Leoni ska bli döpt, bråttom som bara f*n har  man som vanligt. Skulle bli väckt vid 9tiden imorse men snäll som min sambo var lät han mig sova till 10.00  då min klocka ringde så nu ligger jag lite efter. hade tänkt att locka håret dagen till ära men vet varken om jag hinner el om jag kan, har ju så kort hår och sist hjälpte Emma mig å det vart super snyggt men som sagt svårt att fixa där bak själv. Får göra ett försök å funkar det inte får jag väl helt enkelt ta fram plattången istället :)

Tuwa har äntligen somnat om så jag ska snart hoppa in i duschen, hon blir så grinig  kyrkan annars om hon inte fått sova den där extra timmen på morgonen. Det är så typiskt att dopet ska börja halv ett det är ju just då hon brukar vakna till igen men får väcka henne nu om en timme istället för att hinna bli klara å får se vad hon säger om det. förhoppningsvis blir hon inte alltför sur. Hon tycker inte om att bli väckt utan det e ju hon som väcker oss :)

Måste kila mer uppdateringar ikväll

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0