Ett rent mysterium

Mmmm precis så e det...har suttit med Emma nu och hon har försökt att få mig att förstå hur i helvete man gör sin egna bloggdesign, kan säga att det inte är helt lätt...nej det är f**n helt sjukt hur mycket siffror och bokstäver man ska in och ändra på...kan säga att jag gav upp väääldigt fort...det bara kröp i mig av frustration så Emma fattade ganska snabbt att det var ingen större ide å gnata igenom allt med mig...

Hur som helst SJUUUUKT fin vart min blogg ...lite sådär rockabilly stil, nu fattas bara alla tattueringar på mina armar men det kan ni ju glömma...jag är ju en sofistikerad flicka haha

Ändrade även designen på min dotters blogg Tuwa men där gjorde jag lite mer själv såklart fröken E hjälpte mig oxå en del men ganska stolt över min insats :) Vart super nöjd då den gamla var så stel och tråkig i jämförelse till den nya fräscha... det var även E som gjorde den förra men det var jag som envisades om hur den skulle se ut så det går inte att klandra henne för det...men nu var det jag själv som valde designen ...stolt som en tupp haha

Så ett stort tack till världens bästa Emma, super bloggdesign snillet ..det hade aldrig gått utan dig (som alla säkert redan förstått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0