Förbaskade klackar

Nu e vi hemma igen, helt slut å fötterna värker som bara den. Dopet var jätte fint och ganska mycket folk som kom, mssa presenter å underbart god mat. Vi fick mat från Palace, oxfile,kycklingfile, fläskfile med potatisgratäng och rödvinssås och till det bröd,smör och sallad mums mums. har tom fått med mig lite mat hem som jag ska mumsa på senare :)

Nu sover Tuwa och jag har svin ont i mina tassar pga att jag självklart skulle ta på mig högklackat fast jag vet att mina fötter sparkar bakut bara de ser dem, men men vill man va fin får man LIDA...

Tänkte gå ut en sväng på ballen å kanske läsa en rad el två ur min nya bok med Camilla Läckberg är inne på min 4:e nu tror jag, blir nog en lugn kväll då D jobbar i Lkpg och jag ingen barnvakt har. Vart hembjuden till syster och karl ikväll på lite fotboll med tilltugg, de skulle visst va ett par stycken sen skulle de vidare till Trädgårn och ev  Wasa efter det. Men som sagt jag kan ju inte bara "dumpa" Tuwa hur som helst och det vill jag ju inte heller :)

Fast ibland önskar jag att min man inte jobbade de tider han gör för då skulle jag få lite mer fritid för mig själv och då å då kunna hitta på lite roliga saker med mina vänner utan behöva känna att man lämnar iväg Tuwa.
Missförstå mig rätt jag ÄLSKAR att spendera varenda minut med min lilla tjej och ångrar för allt i världen inte att vi skaffade barn, vill ju ha en till snart :) Men  det är inte ofta jag får chansen att göra ngt själv ngn eftermiddag/kväll då D alltid jobbar de tiderna och även nästan varenda helg. Lite tråkigt ibland å bara sitta hemma å vänta på honom men ngn måste ju försörja familjen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0