Fotbollen

Jo då jag sååg fotbollen ändå .... mamma kom hit och hennes man Rune var bortbjuden på ngn matbåt så hon var tvungen att se matchen så hon kunde rapportera till honom...men såg å såg var väl å ta i den var mest på i bakgrunden för Tuwa var i sitt esse och tumlade runt i soffan hos oss :)
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på den andra filmen med Camilla Läckberg Predikanten, de ska ju lämnas tbx imorgon så bäst å se den ikväll. Men måste säga att böckerna är sååå mycket bättre då filmen mest påminner av ett avsnitt ur "Varuhuset" från 80-talet då det är sjuukt dåligt filmat..Med andra ord jag rekommenderar INTE filmerna men som sagt nu har jag ju ändå betalat för dem ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0