Gaahh

Jag trodde jag var så smart och lyckligt lottad när Tuwa sov ända från 16.30-19.00 super skönt att få lite tid för sig själv ibland. Vad jag inte tänkte på då men som jag ju igentligen vet är att ju längre hon sover desto längre e hon vaken på kvällen.....så hade jag vart smart hade jag väckt henne vid 18.00 för nu har jag spränghuvudvärk och vill bara ligga ner medans Tuwa hon har all världens energi och just nu står och hånglar med elementet och bankar allt vad hon kan...det är ju sååå kul, tycker hon ivarje fall :) Så jag får väl räkna med att hon e vaken till 22.00 minst ska ge henne lite lälle snart å sätta på pyjamasen och se om vi inte ska mysa i soffan istället ... hoppas hoppas...


Puss

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0