God morgon...

Idag vart det inte en natt full av sömn direkt mitt lilla hjärta har fortfarande feber och (det känns som hon ska brinna upp) hon vaknade vid 5.00 imorse och fick lelle och bytt blöja, som tur va så behövde jag inte va uppe länge för hon somnade direkt efter. Men jag somnade ju sent igår och efter jag va uppe vid 5 så tog det säkert ytterliggare en timme innan jag kunde somna om. Vaknade igen strax innan 10 av att mamma messade ( trode inte ens hon kunde det) Tuwa har tydligen smittat henne så nu har även hon feber, stackarn som låg hela förra veckan nästan med ryggskott....

Idag skulle jag igentligen börjat spackla i vår nya lgh men eftersom de har anlitat Städföretaget här i Finspång så kan jag tyvärr inte det. Jag HATAR verkligen Städföretaget för de jävlarna städar inte ordentligt och när det är flyttstäd ska det faan va nästintill kliniskt rent. Men nej det va inte rent i köket (typ bara avtorkat), lister fulla med damm elementen ännu värr...så nu måste jag ringa och härja på Vallonbygden som anlitade dem....det va samma sak i den här lgh som vi bor i nu därför så varnade jag Vallonbygden om dem för jag vet att de inte städar ordentligt och pga det e jag om möjligt ännu surare....

Jag som hade velat börja idag eftersom David bara är ledig mån-tis den här veckan och det är bara då jag kan tapetsera, det är 2st rum och en hall som ska fixas resterande rum har redan Vallonbygden fixat åt oss. Det e ju oxå jävligt märkligt att de aldrig kan fixa en hel lgh när alla rum behövs göras om utan de e så jävla snåla att man alltid måste fixa ngt själv. Vi ska även lägga typ klinkers i hallarna och köket för de mattorna som ligger där e sjukt fula både i färg å kvalitet, dessutom har den som bott där innan lyckats göra ca 4-5st brännmärken/hål i dem men de tänker inte byta ut dem ändå eftersom de är nylagda (typ3-4år). Va spelar det för roll om de är "nya" om det är märken i dem det e väl ingen som vill ha...

Faan är på ett jävla humör idag Watch Out!!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Asså jag förstår att du är förbannad!!

Vilket jävla bolag!!

Då ska ni ju inte betala för det heller. eller så ska de komma tbx o städa som bara faaaan!

Asså det är ju äckligt med andras skiit, som man inte ens känner!

Sen det där med tapetseringen är ju j-ligt märkligt!

Då ska ni ju inte behöva betala för tapeterna ni sätter upp iaf!

Kul med ny lgh vilket fall!

Är det långt ifrån där ni bor nu??

Vart ligger Finspång förresten?=D

Hmm nä jag o geografi är inte det bästa..skolan var inte min grej tyvärr..

2008-06-23 @ 12:56:31
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0