Hmmm fria el fälla....

Den här trevliga kommentaren fick jag på mitt tidigare inlägg:


- Ha en fruktansvärd dålig dag
kram


Hmm .....tänkte skriva ngt "snällt" tbx men det gick inte gå in på den här personens blogg å kommentera så jag nöjer mig med att ge svar på tal i mitt huvud...Lite dubbla budskap där med "fruktansvärd dålig dag" och kram på slutet kanske lite skitzo vem vet...
Nog för att jag skulle vilja ha en förklaring till varför man önskar en för personen ifråga helt okänd människa en fruktansvärt dålig dag...

Men som sagt jag välkomnar alla kommentarer ....so bring it on.... Moohaahaaha

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud!

Har man inte roligare i livet än att önska folk dåliga dagar så kan man ju undra...

Fattar inte ens hur man kan skriva så...

Vad är vitsen med det??



ruskar på huvudet

2008-06-28 @ 09:09:02
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0