Incoming call....

Satt i godan ro å kollade runt på nätet när det ringde på datorn....ja jag har ju skaffat Skype nu så det var Fia från London som ringde super kul :) det roliga är att de (fia och marre) har bott i London i över 2år nu och vi har ringt varandra med jämna mellanrum ...men det blir ju så förbaskat dyrt så för ngn vecka sen kom fia på den smarta ide´n att ladda hem Skype så kunde vi ju snacka där helt gratis....poängen är att nu så ska de ut och resa hela hösten de ska va borta i typ 6mån och sen flyttar marre hem så jäkla typiskt att vi inte kom på det tidigare....min räkning har legat 200:- mindre den senaste månaden tack vare Skype......haha det här börjar lika en hyllning till S...... vi pratade i nästan 30min och snackade skit om allt mellan himmel å jord så nu ska jag ska väl ta tag i mig själv och hoppa in i duschen....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0