Jag finner inga ord..

Som jag skrev i tidigare inlägg så var jag sjuk förbannad på hur ett företag som tar betalt för att städa inte gör det, idag när jag sen kom ner till Vallonbygden så mötte jag en stöddig karl som behandlade mig som en snorunge. Det var ju tydligen jag som hade för stora krav och det var helt i sin ordning med städningen, efter mycket om å men ringde han tillslut upp städföretaget och påpekade att jag inte var nöjd med deras städning. De i sin tur skulle titta på det och jag ville då att han skulle följa med mig dit (en bilväg på ca2min) så jag kunde få visa vad jag menade, men det hade han INTE tid med. Då frågade jag att om jag forfarande inte va nöjd efter de vart där igen då om han skulle följa med då å kolla, först fick jag nej igen då det var jag som var oerhört noga men efter att jag var VÄLDIGT irriterad över det så sa han att då skulle han gå dit och kolla å bedöma själv (väldigt självgod när han säger så oxå).

Jag var så sjuukt förbannad när jag gick därifrån för jag kände mig illa bemött och maktlös.

Timmen senare ringer de från städbolaget och säger att de ska möta upp karln (vi kallar honom F) i lgh för att gå igenom den tillsammans, äntligen tänkte jag å nu skulle han ju få se själv vad jag menade med dåligt städat el inte alls.

Men nej 20min senare ringer han å säger att han tycker det är helt ok städat och om jag nu har ngr invändningar så kunde de inte göra ngt åt saken. Jag som då inte vart där efter trodde i min enfald att det var ordentligt städat nu eftersom han sa att element å allt annat jag gnällt på var rent nu. Jag kommer dit minuten efter de gått och börjar stor tjuta INGET är rengjort förutom två synliga fläckar på fläkten, nu om ngnsin kände jag mig maktlös.
Jag ringde D som gick över till lgh och tog bilder på skiten och sen åkte ner till Vallonbygden å visade dem å sa att han inte va nöjd och han inte accepterade det, då är F helt plötsligt mer tillmötesgående och håller med men de bestämmer att vi ska ta det med personen A som oxå är uthyrare och som vi pratat med tidigare. Hon e dock på semester nu men vi ska ta det så fort hon kommer tbx å vi har bild bevis nu oxå. Fan tänker inte låta dem behandla oss på det här viset!!!

Hur sjukt är det inte att jag som tjej ser yngre ut än vad jag är visserligen, blir tilltalad och bemött på ett ganska drygt sätt och bli typ idiot förklarad men min kille blir bemött med respekt och förståelse?

Måste man va man, rakad med tattueringar och se lite psyk ut för att få ett trevligt bemötande?! För som alla vet att är det ngn av oss som kan va psyk e det jag!

Här ser ni vad F tyckte var godkänt...Obs han såg inte ens spackel dammet i köket...hur faan noga kollar man då...Idiot jävel!!!!!!!!!!!!!!!

Just det när han ringde så talade jag om för honom vad jag tyckte om hans bemötande å frågade om det var meningen att man skulle gå därifrån och känna sig som man just blivit tillrättavisad och nedtryckt.....Hans svar va att: nej så menade han ju inte.....Skitstövel!!!!!!!!

Puss
Mer bilder på spektaklet kommer senare...

Spackeldamm på köksbänken.....



Snygga handduks hängare i duschen (NOT)


Duschmunstycke mmmm nice....


Kommentarer
Postat av: linda

Fy fn det är ju heelt jvla sjukt!!

Det där kommer de ju inte långt med..tittar de på bilderna ser de ju själva.

Detta är INTE städat..

För j*vligt att de inte tar dig på allvar, förstår dina känslor fullt ut!



Jo jag är säljare..telefon, så watch out!;)

2008-06-23 @ 18:54:17
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0